Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

...σε μπορντώ χρωματισμούς!

Φαίνεται πως τελευταία αδυνατώ να τηρήσω τις υποσχέσεις μου,μια και πάλι χάθηκα.Δεν το θέλω μα το απαιτούν οι καταστάσεις.Θέλω να πιστεύω πως σύντομα θα καταφέρω να επανορθώσω!Μέχρι τότε εύχομαι να είστε όλοι καλά,να δημιουργείται(ενθουσιάστηκα με τα συρτάρια σας) και να προσέχετε τους εαυτούς σας.
Στη σημερινή μου ανάρτηση πρωταγωνιστεί ένα στεφάνι από μαλλί και τσόχα που προσωπικά αγάπησα.
Κι επειδή είναι Κυριακή βράδυ,και το κρύο τσουχτερό επιβάλλεται καλή παρέα και κρασί...Κάτι μου λέει πως θα είναι μια όμορφη βραδιά η αποψινή.Σας φιλώ!

39 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ!!! Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς να μην το αγαπήσεις! Είναι ονειρεμένο!!!! Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο με υπεροχα χρώματα!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΟΖ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΑΝΟΙΞΗΣ ΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το στεφάνι σου είναι υπέροχο!! Τα χρώματα φοβερά!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλόγουστο το στεφάνι σου ! Μπράβο σου! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περάσεις υπέροχα! Εδώ είμαστε και σε περιμένουμε όποτε μπορέσεις ξανά( που εύχομαι να είναι σύντομα!)Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο έγινε!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο χρώμα και σχέδιο...μπράβο σου!! Πέρνα από το σπίτι μου έχεις βραβείο να παραλάβεις,http://www.natasa-makeup.blogspot.com/2012/01/blog-post_15.html
    φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο!!!!καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το χρωμα ειναι υπεροχο..νασε καλα κοριτσι..καλη βδομαδα να χουμε..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Zeta Mp" να 'σαι καλά Ζετάκι μου!Καλή βδομάδα να έχεις...Φιλάκια πολλά!

    "konstantina" το βρίσκεις κι εσύ αγαπησιάρικο;Χι!Να είσαι καλά...Καλή συνέχεια!

    "Marianna" χαίρομαι που το βρίσκεις όμορφο...Σε φιλώ!

    "ArtAtHome" σ'ευχαριστώ πολύυυυ!

    "kartsonaki xristina" σ'ευχαριστώ!

    "efi" ευχαριστώ!

    "Effie's Sweet Home Designs" φίλη μου ευχαριστώ πολύ!Καλή σου βδομάδα!Φιλιά πολλά!

    "χαραυγή" σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Φιλιά!

    "Pepi" καλή βδομάδα κι από μένα!Χαίρομαι που σου αρέσει το στεφάνι μου!

    "Δέσποινα" ήταν βραδιά με άφθονο γέλιο η χθεσινή.Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου.Θέλω κι εγώ να πιστεύω πως θα είναι σύντομα!Τα φιλιά μου!

    "Μαζί...ΚαΡα" ευχαριστώ τόοοοσο πολύ!

    "Μαρία" ευχαριστώ!Καλή βδομάδα κι από μένα!

    "Natasa makeup-nails" να είσαι καλά!Πάντα ένα βραβειάκι είναι ευπρόσδεκτο και ευχαριστώ προκαταβολικά.Καλή βδομάδα!

    "despina" σ'ευχαριστώ καλή μου...Να έχεις μια υπέροχη βδομάδα!

    "Μαρία" να είσαι καλά κι εσύ,να έχεις μια όμορφη βδομάδα!Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου.Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραιότατο και πολύ σικάτο!Θα δοκιμάσω να φτιάξω ένα για το τζάκι!Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βάλια μου καλώς ήρθες και γειά στα χέρια σου!! Πανέμορφο και το φαντάστηκα σαν διακοσμητικό στον τοίχο... υπέροχοοοο! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όπως πάντα υπέροχο!! Μου άρεσε πολύ το χρώμα!! Καλή δημιουργική συνέχεια!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε Βάλια μου πώς να μην χαθούμε αφού ζούμε σε μια τρελή καθημερινότητα!!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι!!! Το στεφάνι σου είναι πανέμορφο και το χρώμα του το κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό!!! Καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΟΜΨΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΝΕΤΣΑ ΣΟΥ!!!!ΠΗΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΥΓ.ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΓΕΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Βίκυ" ευχαριστώ...Να κάνεις ένα και θα με θυμηθείς,ταιριάζει πολύ!

    "Angelique" σ'ευχαριστώ φίλη μου!

    "Tante Kiki" καλώς σας βρίσκω!Ευχαριστώ φίλη μου!Καλή συνέχεια!Σε φιλώ!

    "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" χαίρομαι που σου αρέσει το στεφανάκι μου!Καλή συνέχεια και σε σένα.Φιλάκια πολλά!

    "kiki" ελπίζω να διαβάσεις την απάντηση μου-απολογία!Φίλη δεν μπορώ με τίποτα να μπω στο μπλοκ σου,και δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.Δεν σε ξεχνάω,να το ξέρεις!Σε φιλώ!

    "Νάσια" φίλη κάθε σου μήνυμα με κάνει και χαμογελώ!Μου αρέσει να σε βλέπω στο σπιτικό μου!Να είσαι καλά!Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις με τα στεφανάκια.Χαίρομαι που σου αρέσει το νέο μου ντεκόρ!

    "Rena Christodoulou" σ'ευχαριστώ καλή μου...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. geia sou! elpizo na eisai kai na pernas kala:)
    poly omorfo to stefanaki! tha marese poly kai os vraxiolaki gia kapoio logo.. hehe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εξαιρετικό το στεφάνι και πολύ προσεγμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Fashionable Rose" γεια σου φίλη μου...Είμαι μια χαρά και προσπαθώ να περνάω καλά.Εύχομαι και σε σένα το ίδιο.Μπορώ να το φανταστώ το βραχιολάκι,ωραία η ιδέα σου!Φιλάκια πολλά!

    "Pyroessa Handmade" σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wow:O είναι εκπληκτικό!
    Μπράβο σου!
    Να σε ρωτήσω,αυτά που φτιάχνεις τα κρατάς για σενα ή τα πουλάς;
    Πάντως θεωρώ πως έχουν μεγάλη επιτυχία =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Κάποια*" ευχαριστώ για το σχόλιο σου...Έλάχιστα από αυτά παραμένουν στα χέρια μου,τα περισσότερα πωλούνται.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ομορφο το στεφανακι σου και αποπνεει ζεστασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "fotolabida1" σ'ευχαριστώ πολύ!

    "Δημιουργία" να είσσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΤΕΦΑΝΙ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το στεφάνι σου ειναι τόσο ρομαντικό και όμορφο που πραγματικά το ζήλεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μου αρέσει πολύ το στεφάνι σου!! Είναι πολύ σικάτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή