Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

...μάλλινα για το χειμώνα!

Κυριακή απόγευμα...Απ'αυτά τα κρύα απογεύματα που το μόνο που χρειάζεσαι είναι η θαλπωρή του σπιτικού σου,μια ζεστή κουβέρτα κι ένα φλιτζάνι αχνιστό τσάι...Καθισμένη στην αγαπημένη μου πολυθρόνα,πίνοντας το μυρωδάτο τσάι μου,σκέφτομαι τις ημέρες που πέρασαν.Εύκολος ο απολογισμός.Ήταν όλα υπέροχα.Απλά μα συγχρόνως υπέροχα.Όμορφες στιγμές,αγαπημένα πρόσωπα...
Τα λαμπιόνια έσβησαν,οι μουσικές σταμάτησαν κι από αύριο επιστροφή στη καθημερινότητα.Καλή ευκολία σε όλους!
Τώρα που ο καιρός κρύωσε για τα καλά,νομίζω ότι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια φτιαγμένο από μαλλί είναι ότι πρέπει.Ελπίζω να σας αρέσει...
Να είναι καλή η βδομάδα που ξεκινά αύριο.Σας φιλώ!

20 σχόλια:

  1. Ωραιότατα τα μαλλινα σκουλαρίκια ...αλλά και ο απολογισμός και του χρόνου κορίτσι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ...
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία και προτότυπα να πω..να σαι καλά..καλη σου εβδομαδα...για αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΑ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα και ζεστά τα σκουλαρικάκια!!! Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ!!! Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ, ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!! ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΗ.ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΥΛ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "mia" άξιζε ο απολογισμός!Χαίρομαι που σου αρέσουν τα μαλλινοσκουλαρίκια μου!

    "Effie's Sweet Home Designs" να είσαι καλά φίλη μου!Αρκετά χρονοβόρο μα κάθε φορά με δικαιώνει το αποτέλεσμα...Σε φιλώ!

    "homemade" σ'ευχαριστώ !Να είσαι κι εσύ καλά!Φιλιά

    "katrin decoupage" καλή βδομάδα και σε σένα!Σ'ευχαριστώ...

    "kiki" γεια σου φίλη μου και καλή σου βδομάδα...Να είσαι καλά!

    "Zeta Mp" χαίρομαι που το ακούω...Πραγματικά φίλη κρύβουν μυστικά.Καλή συνέχεια!Φιλάκια

    "Νάσια" θα σου πω απλά ότι το σχόλιο σου μου έφτιαξε το βράδυ,και πίστεψε με ήταν δύσκολο!Χίλια ευχαριστώ για τούτο το σχολιάκι.Σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά!

    "Kiki" σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. panemorfa τα σκουλαρικια καλως σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "efi" καλώς ήρθες...Να είσαι καλά!

    "Evie" να είσαι καλά φίλη μου!Ότι επιθυμείς κι εσύ και η οικογένεια σου!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όνειρα είδες απόψε; Πάντως όχι 3 βραβεία μαζεμένα να σε περιμένουν...κι όμως!
    Ελα να τα πάρεις, με τον ανάλογο εξοπλισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ εντυπωσιακά τα σκουλαρίκια σου!!!! Μάλλινα και ζεστά, ό,τι ακριβώς χρειάζεται για την εποχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "ΧΑΡΑ" 3????Για μένα;Πο φίλη!

    "konstantina" σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ!Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφα και πολύ πρωτότυπα. Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ" ευχαριστώ!Καλώς ήρθες στο σπιτικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ πολυ ομορφα..τι ωραιους χρωματισμους που εβαλες..πολυ προτοτυπο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Μαρία" μου αρέσουν και μένα πολύ!Σ'ευχαριστώ!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή