Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

λίγο ακόμη...

Λίγο ακόμη έμεινε...Λίγη ακόμη υπομονή...Μην δειλιάζεις λίγο πριν το τέλος...
Συχνές κουβέντες,δικές μου προς τον ίδιο μου τον εαυτό.Τον εαυτό που συχνά δειλιάζει,που κάνει λάθη,που κομπιάζει,που χάνει το δρόμο,που απελπίζεται.Κι όλα αυτά τις τελευταίες βδομάδες είναι συχνά.
Δεν μπορώ να πω ότι είμαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής,μα ούτε και το αντίθετο τώρα που το σκέφτομαι.Δεν μπορώ να πω ότι στη ζωή μου δεν έχω πρόγραμμα,μα ούτε και το αντίθετο τώρα που το ξανασκέφτομαι.Αλλά είναι μερικές φορές που από φόβο απομακρύνεσαι από το στόχο,παρεκκλίνεις,προσποιήσε ότι όλα πάνε καλά αν και στην πραγματικότητα η πορεία είναι λάθος.
Κάπως έτσι λοιπόν,νιώθοντας ηττημένη,αηδιασμένη,απογοητευμένη,παραιτήθηκα.Άφησα κόπους χρόνους να πάνε χαμένοι,έκανα καινούργια ξεκινήματα και το "θα" έγινε η αγαπημένη μου κουβέντα.Μέχρι που ο καιρός πέρασε που τα "θα" δεν ήταν αρκετά όταν μία και μόνο κουβέντα με ξύπνησε από το λήθαργο."Είναι το τελευταίο σου εξάμηνο,αν δε φροντίσεις να τελειώσεις διαγράφεσαι γιατί έχεις συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο σπουδών".
Τότε ήταν που ξύπνησα,τότε ήταν που άναψα τη μηχανή και έτρεχα με κόκκινο.Μαθήματα δεν χρωστούσα,μια πτυχιακή παλιοεργασία που από χαζομάρα και μόνο ανέβαλλα συνεχώς.Τρέχω με κόκκινο,διαβάζω,αποστηθίζω πηγαινοέρχομαι Λάρισα-Καβάλα,Καβάλα-Λάρισα και αναμένω την ημερομηνία παρουσίασης για να τελειώσουν και επισήμως όλα.


Φορώντας τις αγαπημένες μου και άνετες εσπαντρίλλες,κάτω από ζεστό ήλιο,τρέχω πανικόβλητη να προλάβω.Θα προλάβω;Σκέφτομαι μερικές φορές,και μετά από μερικά λεπτά συνέρχομαι και λέω θα προλάβεις.


Εργασία!Διάβασμα και διάβασμα και ξανά διάβασμα.Στο αυτοκίνητο,στο μπάνιο,στη καφετέρια,στο κρεβάτι.Κάπου εκεί και η ατζέντα με τον μικρό Πρίγκιπα.Γιατί η δουλειά αυξάνει,γιατί είναι μία δημιουργική περίοδος με απαιτήσεις.Κι εγώ δεν μπορώ να το ζήσω 100% από έλλειψη χρόνου και προτεραιοτήτων.
Μα σύντομα θα τελειώσουν όλα!
Βράδιασε κι άλλο ένα ταξίδι επιβάλλεται για την αυριανή μέρα.Καλό βράδυ σε όλους...Σας φιλώ!

15 σχόλια:

  1. καλη εβδομαδα φιλη!
    να περνας ομορφα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τα καταφερεις κουκλα μου...
    Οχι με την πιεση ομως...
    Κανε κατι για σ αρεσει και το θελεις.
    Σου ευχομαι καλη επιτυχια.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟ ΕΧΕΙΣ!!!!!
    Άντε, περιμένω τα καλά σου νέα έτσι;
    Θέλω να με νιώθεις δίπλα σου όλες αυτές τις ώρες που θα προετοιμάζεις την πτυχιακή σου. Ή μήπως τελείωσες κιόλας, να σε συγχαρώ από τώρα; γιατί βλέπω πολύ παλιά ημερομηνία.
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!! ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΝΟΗΤΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!! Έχω πολύ καιρό να περάσω..!
    Ελπίζω όλα να πήγαν καλά!!
    Καλή συνέχεια με δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή