Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

απολογισμός...

...και κάπου εδώ,τόσο γρήγορα ώστε να μην το καταλάβω οι γιορτές τελείωσαν.Το σπίτι ξεστολίστηκε, τα λαμπάκια διέκοψαν το χορό τους, οι μυρωδιές δεν με συνεπαίρνουν, η χρυσόσκονη εξανεμίστηκε...
Ήταν όμορφες οι γιορτές μου και ακόμη πιο όμορφος ο αποχαιρετισμός του 2012.


 Μελομακάρονα και κουραμπιέδες που φέτος επιτέλους είχαν επιτυχία,γλυκίσματα και μπισκοτάκια...Έπεσε πολλή δουλειά φέτος στη κουζίνα μου!Αγαπημένη στιγμή το φτιάξιμο των παραπάνω μπισκότων.Ζυμάρια,χρώματα,φούρνισμα,ξεφούρνισμα...Κι ένα ξεχωριστό,αγαπημένο πρόσωπο κάπου εκεί,να δίνει ρυθμό και νόημα σε όλα αυτά.


Υπό το φως των κεριών...Συναντήσεις,συζητήσεις,απορίες,σχόλια,αναπολήσεις.Τα πάντα!



 Φτάνω σ'αυτή τη φωτογραφία,κοντοστέκομαι και αναρωτιέμαι πώς να ξεκινήσω...Ποια λόγια θα ήταν άξια να τη συνοδεύσουν.Αγαπημένες, πολύτιμες...Οι φίλες μου,η συντροφιά μου,οι συνοδοιπόροι μου.Τα χρόνια περνούν,οι προτεραιότητες διαφοροποιούνται ,η καθημερινότητα δυσκολεύει,οι υποχρεώσεις αυξάνονται κι εμείς οι ίδιες αλλάζουμε...Αλλάζω!Αλλάζω μα αρκεί ένα βλέμμα και τότε ξέρω...Και τότε θυμάμαι...Και τότε δεν ξεχνώ να είμαι πάντα εκεί.
/

Έχω ταξιδέψει αρκετά μα πρώτη μου φορά παραμονή Πρωτοχρονιάς.Προορισμός, Πήλιο-Μούρεσι! Δεν θα μιλήσω για τις εικόνες που αντίκρισα, τον καθαρό αέρα,την ησυχία, τους ανθρώπους,τα τρεχούμενα νερά,τα πλακόστρωτα,τα αιωνόβια πλατάνια και τόσα άλλα...Θα αναφερθώ στον ξενώνα που φιλοξενήθηκα, που όμοιος του δεν υπάρχει.Πέρασα το κατώφλι του και απ'το πρώτο λεπτό ένιωσα οικεία,φιλόξενα,σαν παλιά γνώριμη...
Αν ποτέ σας βγάλει ο δρόμος προς τα κει σας το συνιστώ!
http://www.adisoneirou.gr


Η αλλαγή του χρόνου με βρήκε κάπου εκεί δίπλα στο τζάκι.Να ελπίζω και να εύχομαι σιωπηλά να είναι καλότυχη,για μένα,για εκείνον,την οικογένεια μου,τους φίλους μου...

Είναι ώρα να ευχηθώ και σε σας...Καλή χρονιά φίλοι μου!Εύχομαι ότι το καλύτερο σε σας και στις οικογένειες σας.Να χαμογελάτε,να περνάτε όμορφα,να είστε αισιόδοξοι και προπάντων μην ξεχνάτε να ονειρεύεστε.
Σας φιλώ!

7 σχόλια:

  1. Καλή σου χρονιά φίλη μου και χαίρομαι που πέρασες τόσο καλά!!! Μακάρι το 2013 να είναι μια χρονιά τόσο καλή και όμορφη που θα σου μείνει αξέχαστη!!!Να είσαι γεμάτη υγεία, δύναμη, δημιουργικότητα κι ευτυχία!!!
    Φιλιά και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά!
    Εύχομαι να είσαι πάντα τόσο ευτυχισμένη όσο εκείνες τις στιγμές τις αλλαγής του χρόνου!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά, Βαλεντίνα! Με υγεία, χαρά και ευτυχία! Να περνάς πάντα τόσο όμορφα σαν την Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλή χρονιά και απο μένα Υγεία και ελπίδα...pepi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. С праздниками! Желаю любви, здоровья, мира! Все выглядиттак вкусно и красиво!

    ΑπάντησηΔιαγραφή