Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

δωράκια από τη Βίκυ και τη Ρένα!


...πρώτο έφτασε το δωράκι της Βίκυς.(bijouxkerihantra.blogspot.com)Ένα διακριτικό ζευγάρι σκουλαρίκια,από αυτά που μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες,συνοδευμένο από μία κάρτα και γλυκές ευχές!
...δεύτερο πήρα στα χέρια μου αυτό της Ρένας(diaheiros.blogspot.com)Μια υπέροχη καρτούλα,διακοσμημένη μ'ένα στολίδι φτιαγμένο από τα χεράκια της που φυσικά βρήκε μια θέση στο δέντρο μου.
Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ...
...μεσημεριάζει...το κοτόπουλο σιγοψήνεται και μια μυρωδιά από καβουρντισμένο σιμιγδάλι με συνεπαίρνει.Όλα δείχνουν πως θα είναι μια όμορφη Κυριακή!Σας φιλώ...
Κυριακή σήμερα...

33 σχόλια:

  1. Mπράβο για τα δωράκια σου!!!!!καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τα χαρεις τα δωρακια σου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα τέτοια!!!!και του χρόνου να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφα τα δωρακια σου!!!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα τα δωράκια σου!!! Πάντα τέτοια και καλή εβδομάδα να έχουμε φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλόγουστα τα δωράκια σου ! να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία και χαρά! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφα τα δωράκια σου Βάλια!!Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη μου Βαλεντίνα, ΠΟΣΟ ΧΑΡΗΚΑ με τη χαρά σου!!!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου, και το σημαντικότερο και πιο συγκινητικό, φτιαγμένα από τα χεράκια των φιλενάδων σου. Να τα χαρείς με υγεία! Και του χρόνου!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάντα όμορφα δώρα να παίρνεις!!και να δίνεις!!και τα δυό μας γεμίζουν χαρά!!χιχιιχιχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όμορφα σαν εσένα τα δωράκια σου!!!!!

    και του χρόνου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    σε φιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Bαλεντίνα μου σου εύχομαι πάντα να λαμβάνεις τέτοια όμορφα δωράκια!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βαλεντίνα μου πάντα τέτοια σου εύχομαι!!!Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "despina" καλή βδομάδα Δεσποινάκι!

    "Μαρία" ευχαριστώ!Καλή βδομάδα!

    "Maria" να είσαι καλά!Ευχαριστώ πολύ-πολύ!

    "Marianna" κι εμένα μου άρεσαν!Καλή συνέχεια!

    "Tante Kiki" φίλη μέχρι τώρα η βδομάδα πάει καλά...Ελπίζω και για σένα το ίδιο!

    "Effie's Sweet Home Designs" φίλη μου σ'ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

    "Pepi" να είναι καλά τα κορίτσια!Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    "Zeta Mp" επίσης Ζετάκι!

    "Angelique" όμορφα πράγματι!Καλή βδομάδα!

    "Rena Christodoulou" πάνω απ'όλα!Θα προσπαθήσω να είμαι σε φόρμα.Χι!Φιλιά

    "Ροδούλα" σημαντικό και συγκινητικό όπως λες!Αλλά συγχρόνως και μαγικό μια και δεν έχω δει την όψη τους ποτέ!Καλή συνέχεια φίλη μου!

    "maya:)" έχεις απόλυτο δίκαιο...Κι επείδη όπως λες μας δίνουν χαρά εύχομαι το ίδιο και σε σένα!

    "ζαχαρούλα.." να είσαι καλά!Φιλιά πολλά!

    "maria-artist" σ'ευχαριστώ φίλη μου...Επίσης!

    "Sophie" να είσαι καλά,ευχαριστώωωω!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφα τα δωρακια σου.Παντα χαρες να παιρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Δημιουργία" σ'ευχαριστώ για τη γλυκιά ευχή σου...Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπημένη μου Βαλεντίνα, να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου. Και του χρόνου με υγεία.
    Πέρασε από το "σπίτι" μου να πάρεις κάτι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βαλεντίνα μου να χαίρεσαι τα δωράκια σου και να περάσεις χαρούμενες γιορτές!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά Χριστούγεννα, γεμάτα αγάπη, ζεστασιά και ένα πλατύ χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!!Εύχομαι ο,τι καλύτερο!Καλή και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλα Χριστουγεννα! Χρονια Πολλα, με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπημένη μου Βαλεντίνα, ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!
    Να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι τις γιορτινές μέρες με τους αγαπημένους σου.
    Με την ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά!! Ονειρικά και δημιουργικά!! Πάντα!! Και φυσικά ευφάνταστα!! Φιλάκια! Καλά να περνάς!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές σου εύχομαι να έχεις. Ελπίζω το νέο έτος να σε βρεί γεμάτο υγεία και ευτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή